SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA PODJETJA TIP-TOP DESIGN d.o.o.

SPLOŠNO
Splošni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank, to je podjetja TIP-TOP DESIGN d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje) in naročnika izdelkov ali storitev (v nadaljevanju: naročnik), ki jih ponuja podjetje ter določajo način, vsebino in pogoje poslovanja. Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavni del vsake pogodbe ali ponudbe oziroma predračuna.

V kolikor se splošni pogoji naročnika razlikujejo od splošnih pogojev podjetja, se uporabljajo splošni pogoji podjetja. Tudi če podjetje izrecno ne navede, da se ne strinja s pogoji naročnika, so veljavni le splošni pogoji podjetja. Splošni pogoji poslovanja so veljavni v vseh primerih, tudi če niso bili izrecno omenjeni.

V kolikor je posamično določilo teh Splošnih pogojev poslovanja neveljavno, to ne vpliva na veljavnost ostalih določil. Podjetje se zavezuje, da bo takšno neveljavno določilo čimprej nadomestilo z veljavnim določilom. Za vsa odstopanja od Splošnih pogojev poslovanja je potrebno pisno soglasje podjetja.

NAZIV IN SEDEŽ PODJETJA
TIP-TOP DESIGN d.o.o., Prevale 10, 1236 Trzin

PONUDBA IN NAROČILO
Podjetje sprejema naročila in prodaja blago ter izvršuje storitve v skladu s temi Pogoji. Podjetje izdela ponudbo na podlagi popisa ali izmer. V določenih primerih, kar je izključno v presoji podjetja, lahko podjetje kot pogoj za izdelavo ponudbe zahteva pisno naročilo kupca.

Ponudbe so zgolj informativne narave, v kolikor ni v sami ponudbi drugače določeno.
Alternativne pozicije niso zajete v seštevku pozicij (vrednost ponudbe).
Za navedene podatke (barva, odpiranja, oprema,...) vedno jamči naročnik.

Meritve opravlja pooblaščena strokovna oseba podjetja ter ob tem osebno pregleda mesto izvajanja del. V kolikor meritve izvaja naročnik sam oziroma tretja oseba po njegovem naročilu, je podjetje prosto vsake odgovornosti za napake, ki izhajajo iz napačnih meritev.

Podjetje odgovarja za dimenzijsko ustreznost stavbnega pohištva, kadar naročnik naroči stavbno pohištvo na podlagi meritve, opravljene s strani pooblaščene strokovne osebe podjetja in pridobljene ponudbe po fini izmeri, ki vključuje tudi montažo teh produktov. Mere, ki jih na fini meritvi določi merilec podjetja, so namenjene izključno za potrebe v zvezi z dobavo in vgradnjo produktov iz prodajnega programa podjetja.

Naročnik je dolžan pred izmero zagotoviti na objektu pri vseh odprtinah označbo meter ris oziroma »vagris« in hkrati odgovornost za pravilnost meter ris-a oziroma »vagris-a« nosi naročnik. Meter ris-i oziroma »vagris-i«, ki jih v primeru, da naročnik ni poskrbel za slednjega nato na fini meritvi naredi merilec podjetja, so namenjeni izključno potrebam podjetja v zvezi z dobavo in vgradnjo produktov podjetja. Podatke na kateri začetni točki merilec podjetja naredi meter ris oziroma »vagris« poda in hkrati nosi odgovornost naročnik. Izključena je odgovornost podjetja, v primeru, da se po meter ris-ih oziroma »vagris-ih«, ki jih je naredil merilec podjetja, za kakršenkoli namen in iz kateregakoli razloga ravna naročnik, izvajalec drugih del na objektu naročnika in katerakoli 3. oseba.

Naročnik je dolžan ob fini izmeri definirati na kakšni globini od zunanjega roba zidu se bodo vgradila nova okna in vrata, definirati debelino izolacije, ki jo namerava namestiti (novogradnje in starogradnje) ter na kakšen način (vrsta izolacije, način pritrditve, debelina izolacije v predelu špalet, debelina fasade…).

Naročnik je dolžan na fini meritvi pisno na zapisnik ali najkasneje v roku treh dni po opravljeni fini meritvi podjetje pisno opozoriti na morebitne skrite in ne skrite ovire (vodovod, električne inštalacije, karnise, izven stenske cevi, skriti profili, pod konstrukcije, sprememba v materialu, morebitne skrite poškodbe zgradbe, slabo izdelan omet ipd.) in tudi na morebitna nadaljnja dela oziroma posege, ki jih namerava na svojem objektu izvesti kasneje in bi lahko posredno ali neposredno vplivali na vgradnjo, uporabo, delovanje oziroma stanje produktov, ki jih bo oziroma jih je dobavilo in/ali vgradilo podjetje (vrsta izvedbe fasade, debelina notranje izolacije, postavitev grelnih elementov, priprava stopnic, postavitev pohištva, sprememba odprtin, naknadna vgradnja senčil….). V primeru naročnikove opustitve, podjetje ne odgovarja za dimenzijsko ustreznost stavbnega pohištva in ne nosi nobene odgovornosti za nepravilno delovanje in/ali poslabšanje stanja produktov, ki jih je oziroma bo dobavilo in/ali vgradilo na objektu naročnika. V primeru naročnikove opustitve nosi posledično naročnik tudi nastale stroške poškodb, prevzame pa tudi vse stroške zastoja pri montaži in dodatnih nepredvidenih del, ki so posledično nastala. Najbolj pogosti stroški zastoja so čakalne ure (t.i. režijske ure). Vrednost režijske ure znaša 50,00 €/h. Za morebitne druge stroške zastoja se ocena vrednosti le-teh pripravi in posreduje naročniku ob nastali situaciji. Pobuda o seznanitvi z morebitnimi skritimi, ne skritimi ovirami in nadaljnjimi deli ter posegi, kot tudi nastali stroški in obveznosti pri urejanju dokumentacije za informiranje podjetja, so izključno na strani naročnika.

Podjetje ne opravlja statičnih izračunov. V kolikor se izkaže, da je zaradi statičnih izračunov oziroma sprememb potrebno spremeniti naročilo, naročnik prevzema vse stroške, ki so nastali zaradi sprememb naročila.

Točne pozicije in odpiranja se določijo na finih meritvah in so navedene na ponudbi po fini izmeri ter delovnem nalogu. V kolikor odpiranja in/ali barve niso izrecno določene v dokončni verziji ponudbe po fini izmeri ali na delovnem nalogu, si podjetje pridržuje pravico določiti odpiranja in/ali barve izključno po lastni presoji ne glede na obstoječe stanje. Odpiranja, definirana slikovno in tekstovno v ponudbah, so vedno definirana pri pogledu iz notranje strani proti zunanji strani ne glede na to, za kateri produkt gre. Sestava stekla je vedno tekstovno definirana pri pogledu iz zunanje strani. Vsi produkti iz prodajnega programa podjetja so izdelani v skladu s tehničnimi katalogi proizvajalcev posameznega produkta, na katerega je podjetje vezano. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe lastnosti naročenih produktov, če tako zahtevajo konstrukcijsko - tehnični detajli ali tehničnih predpisi, pri čemer spremembe ne smejo odstopati od zahtev tehničnih katalogov proizvajalca posameznega produkta. V tem primeru bo naročnik pisno obveščen o spremembi in pozvan k pisni potrditvi spremembe naročila. Uveljavitev spremembe je pogojevana s potrditvijo naročnika

Naročnik je dolžan ob meritvi pooblaščeni strokovni osebi podjetja podati naslednje podatke: Ime in priimek, naslov stalnega prebivališča, EMŠO in davčno številko v kolikor gre za davčnega zavezanca. Za preverbo pravilnosti posredovanih podatkov mora naročnik pooblaščeni strokovni osebi podjetja omogočiti vpogled v veljavno osebno izkaznico.

Naročnik je z naročilom upravičen do ene izmere na objektu, za nadaljnje meritve je podjetje upravičeno zaračunati 200 eurov po meritvi; če gre za objekt v tujini se zaračuna višja cena o kateri se predhodno obvesti naročnika. Če objekt ob potrjeni izmeri merilca ni pripravljen, se dodatni obisk merilca zaračuna.

V kolikor naročnik ne omogoči izvedbe pričetka del (to je ne omogoči izvedbe fine meritve ali ne potrdi pisno dokončne verzije ponudbe po fini izmeri ali ne izvrši plačilo v skladu s plačilnimi pogoji) v roku 1 meseca od prvega predplačila si podjetje pridržuje pravico do sprememb cen.

Naročnik ima pravico do odpovedi naročila ali spremembe podatkov, ki vplivajo na naročilo, brez obveznosti naročnika do podjetja, najkasneje en (1) dan pred izvedbo fine izmere. Odpoved naročila ali sprememba podatkov morata biti v pisni obliki. Po preteku tega roka sta odpoved naročila ali sprememba podatkov možna zgolj v primeru, da naročnik poravna vse stroške, vključno z morebitnimi dodatnimi izdatki, ki so nastali podjetju do odpovedi naročila ali spremembe podatkov.

V primeru odpovedi naročila ali spremembe podatkov nosi naročnik, glede na vrstni red storitev, ki jih je bilo potrebno opraviti v postopku realizacije naročila, zlasti naslednje stroške: oprava fine meritve (62,00 €/h), prevoz na fino meritev in iz fine meritve (1,24 €/km), priprava ponudbe po fini izmeri za delovni nalog (2 % vrednosti vsake pripravljene ponudbe po fini izmeri), oddaja naročila v proizvodnjo (1,5% vrednosti ponudbe po fini izmeri). Ko je naročilo v fazi oddaje v proizvodnjo je možna odpoved naročila zgolj v primeru, da podjetju odpoved odobri njegov dobavitelj. V nasprotnem primeru odpoved ni možna oziroma je možna zgolj odpoved storitev v kolikor podjetje blago za opravo storitve (montažni material) še ni naročilo pri dobavitelju. V tem primeru je odpoved naročila možna zgolj v predelu storitve, blago za opravo storitve pa se naročniku zaračuna. Podjetje si pridržuje pravico račun za nastale stroške pobotati s prejetimi plačili naročnika.

Naročnik je pred potrditvijo ponudbe dolžan natančno pregledati ponudbo (preveriti skice in podatke) in v primeru nejasnosti zahtevati od podjetja pojasnitev nejasnih podatkov, ki bi lahko vodili do napačnih tolmačenj izvedbe, določenih mer ali obračuna. Kasnejše nejasnosti naročnik ne more uveljavljati in ne morejo biti predmet reklamacijskih ali garancijskih zahtevkov naročnika. Naročnikova zahteva za razjasnitev nejasnosti po sklenitvi pogodbe ali realizirani dobavi ne opravičuje spremembe naročila in ne predstavlja razloga za reklamacijo.

V primeru zahtev naročnika, ki so strokovno nesprejemljive, podjetje naročnika nanje opozori. Če naročnik kljub opozorilu vztraja pri svojih zahtevah, se podjetje ekskulpira vsakršne odškodninske odgovornosti in je odgovornost v celoti na strani naročnika. V primeru zahtev naročnika, ki niso v skladu s standardi stroke, si podjetje pridržuje pravico spremeniti garancijske pogoje.

Za sprejem ponudbe oziroma naročilo se šteje:
  • pisna potrditev ponudbe,
  • delno ali celotno plačilo vrednosti ponudbe,
  • izročitev zavarovanja plačila,
  • izpolnitev morebitnih drugih pogojev, ki so izrecno navedeni v sami ponudbi,

V vseh zgoraj navedenih primerih se šteje, da je naročnik vsebino ponudbe natančno preučil, mu je vsebina razumljiva, ponudba ustrezna njegovim zahtevam in da je seznanjen s Splošnimi pogoji poslovanja podjetja TIP-TOP DESIGN d.o.o.

Vsi sporazumi, ponudbe in potrditve med naročnikom in podjetjem, morajo biti v pisni obliki. Vsi ustni dogovori so neveljavni in lahko stopijo v veljavo šele z dogovorom v pisni obliki.

Po potrjeni ponudbi po fini izmeri s strani naročnika spremembe podatkov, ki vplivajo na naročilo blaga ali izvedbo storitev niso možne, razen v primeru pisnega soglasja podjetja. Spremembe podatkov, ki vplivajo na naročilo blaga ali izvedbo storitev lahko predstavljajo dodatne stroške naročnika.

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe v izdelavi, zaradi konstrukcijsko - tehničnih detajlov ali tehničnih predpisov. V tem primeru bo naročnik obveščen o spremembi in pozvan k pisni potrditvi spremembe naročila. Uveljavitev spremembe je pogojevana s potrditvijo naročnika.

Kadar naročnik oddaja naročilo preko telefona, spletnega obrazca, elektronske pošte, aplikacij ali faksa, sam odgovarja za morebitne napake. Stroški, ki so nastali kot posledica te napake, gredo izključno v breme naročnika.

Ponudba vedno velja samo za navedene pozicije, količine in opise.
Ponudba je veljavna in za podjetje zavezujoča samo v roku veljavnosti ponudbe, ki je naveden na slednji. S potrditvijo nove verzije (-1, -2, ,..) ponudbe se v celoti nadomesti prejšnja verzija ponudbe.

Podjetje si pridržuje pravico, da odkloni trgovanje s katerokoli družbo, osebo ali subjektom.

CENE IN POGOJI PLAČILA
Cene so določene in izražene v eurih.
Podjetje svoje cene oblikuje in jih spreminja samostojno, naročniku pa za dobavo blaga in izvedbo storitev zaračuna tiste cene, ki so navedene v njegovi ponudbi.

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, opisi, barve, mere, pozicije ali katerakoli druga dejstva, ki so osnova za izračun cene.

Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen v kolikor naročnik ne omogoči izvedbe pričetka del (to je ne omogoči izvedbe fine meritve ali ne potrdi pisno dokončne verzije ponudbe po fini izmeri ali ne izvrši plačilo v skladu s plačilnimi pogoji) v roku 1 meseca od prvega predplačila.

V primeru, da je v ponudbi več popustov, se popusti med seboj ne seštevajo, temveč se vsak naslednji popust obračuna od nove osnove. Akcije so izvzete iz popustov.

Cene na enoto ne vključujejo davka na dodano vrednost in montaže. DDV je izračunan in prikazan posebej.
Splošna stopnja DDV je 22 %, za stanovanjsko gradnjo pa 9,5 % (stanovanjska gradnja je prodaja in vgradnja stavbnega pohištva v stanovanjski objekt naročnika - nezavezanca; naročnik mora te podatke posredovati podjetju).

Izjava, ki velja za 9,5 odstotni DDV: »Izjavljam, da sem lastnik stanovanjskih prostorov, ki so del socialne politike, kar pomeni, da je moje stanovanje manjše od 120 m2 oziroma ima moja stanovanjska hiša manj uporabne površine kot 250 m2. Naročeno stavbno pohištvo bo vgrajeno v stanovanjske prostore na naslovu vgradnje. Objekt je namenjen za trajno bivanje. DDV je 9,5-odstoten, ker bo vgradnjo opravilo podjetje (ZDDV Pravilnik o DDV – Ur. l. 89/98 – 25. člen, 10 točka, 45/99 – 18. člen, 59/99 – 1. točka).«

Plačilni pogoji podjetja so:
  • 100 % predplačilo po predračunu, za katero podjetje v korist naročnika prizna popust v višini 4 % kupnine;
  • 60 % predplačilo, 40% kupnine pa poravna naročnik najkasneje v roku petnajstih (15) dni po dobavi blaga oziroma zaključku montaže;
  • 80 % predplačilo, 20% kupnine pa poravna naročnik najkasneje v roku petnajstih (15) dni po dobavi blaga oziroma zaključku montaže, pri čemer prizna podjetje v korist naročnika popust v višini 1 % kupnine;
  • plačilo v roku petnajstih (15) dni po dobavi blaga oziroma opravljeni montaži v primeru izročitve nepreklicne bančne garancije v višini celotne vrednosti kupnine.

V primeru, da podjetje ponudi naročniku popust ob 100% predplačilu, se ta popust upošteva le ob 100% predplačilu ob potrditvi ponudbe.
Plačilni pogoji in roki plačila so navedeni tudi v ponudbi podjetja in so obojestransko obvezujoči.

Popust za predplačilo je zmanjšan za obresti skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, uradno prečiščeno besedilo, ZVPot-UPB2 (Uradni list RS, št. 98/2004 s kasnejšimi spremembami in dopolnitvami).

Naročnik lahko opravi plačilo na enega od na ponudbi oz. računu navedenih transakcijskih računov ali pa z neposrednim plačilom na sedežu podjetja TIP-TOP DESIGN d.o.o. Predstavniki, posredniki, monterji, serviserji in dostavljavci blaga niso pooblaščeni za sprejemanje denarja.

Podjetje je upravičeno do izstavitve delnih računov.

Naročnik ima pravico do zavrnitve računa (fakture) v roku osmih (8) dni po njegovem prejemu. V nasprotnem primeru podjetje razume, da je naročnik račun (fakturo) v celoti sprejel in zavrnitve ne upošteva.

V primeru zamude plačila oziroma neplačila računa ima podjetje pravico zahtevati zamudne obresti skladno z zakonom, od dneva zapadlosti posameznega zneska v plačilo do dneva plačila. Naročnik mora povrniti podjetju tudi vse stroške opominov ter druge stroške, ki lahko nastanejo iz naslova zamud plačil. V trenutku, ko pride naročnik v zamudo, preide nanj celotna nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja stvari.

V primeru neplačila oziroma neizpolnitve naročnikovih obveznosti, si podjetje pridržuje lastninsko pravico na blagu tudi po njegovi izročitvi naročniku, dokler naročnik ne poravna kupnine oziroma ne izpolni svojih obveznosti v celoti. Do plačila celotne kupnine oziroma do izpolnitve naročnikovih obveznosti je naročnik dolžan ravnati z blagom v smislu dobrega gospodarja.

Skladno s prejšnjim odstavkom si podjetje v primeru kršitve pogodbenih določil, predvsem neplačila oziroma zamude s plačili, pridržuje pravico vzeti blago nazaj (nevgrajene elementi v celoti, vgrajene elemente – samo krila), ne da bi s tem samo kršilo pogodbene obveznosti. Naročnik dovoljuje in omogoči podjetju neoviran dostop do teh elementov in njihov odvoz. V primeru, da podjetje naročniku blago odvzame, lahko pride tudi do nepreklicne prekinitve pogodbe. Po odvzemu blaga je podjetje upravičeno unovčiti njegovo vrednost, razliko do polne vrednosti blaga z morebitnimi dodatnimi prodajnimi stroški pa je podjetju dolžan povrniti naročnik.

V primeru vgradnje elementov za katere kupnina ni poravnana, si podjetje pridržuje pravico do povračila koristi, ki jih je imel naročnik od teh stvari. Podjetje s tem ne krši pogodbenih obveznosti, naročnik pa se odpoveduje morebitnim zahtevkom iz tega naslova.

DOBAVA, MONATAŽA IN PREVZEM
Predviden dobavni rok, določen s strani podjetja, začne teči po izpolnitvi naslednjih pogojev: pisna potrditev dokončne ponudbe po fini izmeri in izvršeno plačilo v skladu s plačilnimi pogoji, in sicer od tistega dejanja, ki ga naročnik opravi nazadnje. V kolikor se v času izvedbe posla ugotovi, da je za pravilno in strokovno izpolnitev posla potrebno razjasniti določena tehnična vprašanja, ki jih stranki ob sklenitvi posla nista mogli predvideti, se dobavni rok ustrezno podaljša.

Za naročeno blago velja dobavni rok, za katerega se naročnik in podjetje dogovorita v ponudbi po fini izmeri ali s pisnim dogovorom, upoštevaje zasedenost proizvodnje dobavitelja podjetja in zasedenost montažne. Podjetje naročnika obvesti o datumu dobave in montaže pisno ali ustno, najmanj dva dni pred pričetkom montaže.

V kolikor ponudba oziroma naročilo vsebuje produkte, ki imajo različne dobavne roke se upošteva dobavni rok, ki je naveden za produkt z najdaljšim dobavnim rokom.

V primeru, da je naročnik sprejel ponudbo, pripravljeno na podlagi kakršnihkoli akcijskih pogojev (izredna akcija ali popust), si podjetje pridržuje pravico do podaljšanja dobavnega roka, v kolikor bi bilo to potrebno zaradi povečane količine naročil.

Dobavni rok se sorazmerno podaljša tudi v primeru nepredvidljivih ovir, ki niso nastale po volji podjetja in so take narave, da so imele pomemben vpliv na izpolnitev obveznosti ter razlogov na strani naročnika.

Dobavni rok se podaljša v primeru višje sile, splošnega pomanjkanja materiala pri dobaviteljih ali izrednih razmer.
Dobavni rok se lahko podaljša tudi v primeru, da se ob montaži ugotovi neskladnost elementa. V tem primeru podjetje odpravi neskladnost v najkrajšem možnem roku.

V primeru, da je prišlo do zamude pri dobavi blaga oziroma montaži iz razlogov na strani podjetja se naročnik in podjetje dogovorita za razumno podaljšanje roka brez povračila škode nastale zaradi zamude, če ni drugače določeno s pisnim sporazumom.

Naročnik ni upravičen do znižanja cene ali kakršnekoli druge brezplačne bonitete s strani podjetja v primeru prekoračitve pisno dogovorjenega dobavnega roka, razen, če pisni sporazum med naročnikom in podjetjem določa drugače.

Podjetje ne odgovarja za škodo, če zamuda ne presega 30 dni. V primeru zamude, ki ne presega 90 dni, je podjetje odgovorno za škodo maksimalno do 3% vrednosti sklenjenega posla. Dobava je lahko v določenem terminu tudi delna.

Obveznosti podjetja po pogodbi stopijo v veljavo šele po predhodni izpolnitvi vseh naročnikovih obveznosti. V primeru, da naročnik odkloni oz. ne izpolni obveznosti v razumnem roku, lahko podjetje odstopi od pogodbe in zahteva povračilo vse nastale škode.

Prevzem blaga s strani naročnika je mogoč od ponedeljka do petka od 8.00 do 14.00 ure, pri čemer mora naročnik datum dviga blaga sporočiti vsaj en (1) dan prej. Fizično odpeljanega blaga s strani naročnika podjetje ne menjava in ne sprejema nazaj. Prav tako naročnik za stavbno pohištvo, ki ga vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri prevozu. Če naročnik stavbno pohištvo prevzame sam, ga je dolžan pred odvozom pregledati in opozoriti podjetje na morebitne pomanjkljivosti – kasnejših reklamacij podjetje ne upošteva.

V kolikor naročnik naročenega blaga v roku 14 koledarskih dni odkar je bil obveščen, da je blago v skladišču, ne prevzame oziroma ga ne dovoli vgraditi, preide naročnik v prevzemno zamudo in na naročnika preide celotna nevarnost naključnega uničenja ali poškodovanja blaga, kot tudi morebitne odtujitve. V primeru prevzemne zamude lahko podjetje naročniku zaračuna stroške skladiščenja – ležarino (1,00 €/izdelek/dan).

V kolikor podjetje zagotovi samo dostavo brez montaže, je naročnik dolžan takoj ob prevzemu preveriti vse elemente in v roku osmih dni pisno sporočiti podjetju morebitne napake ali pomanjkljivosti. V kolikor naročnik tega ne stori, se smatra, da so bili elementi prevzeti kot brezhibni. Kasnejših reklamacij se ne upošteva.

Ob dostavi v tujino je naročnik dolžan poskrbeti za to, da podjetje prilagodi izdelke tako, da ustrezajo specifičnim zahtevam posamezne države. V ta namen je naročnik podjetju dolžan že ob povpraševanju podati vse specifične zahteve in jih preveriti pred naročilom. V kolikor naročnik ne zagotovi in pravočasno posreduje teh podatkov, je naročnik odgovoren za vse izdelke, ki morebiti ne ustrezajo specifičnim zahtevam posamezne države.

Vračilo blaga na željo naročnika ni možno, razen v primeru izrecnega pisnega soglasja podjetja, saj podjetje dobavlja blago izključno po individualnem sistemu, kar pomeni, da ima vsako blago, ki ga podjetje dobavi naročniku svoje edinstvene karakteristike.

Odprtine za vgradnjo stavbnega pohištva morajo biti vedno izdelane po navodilih podjetja in (zidarsko) pripravljene za nemoteno montažo izdelkov, razen, če ni dogovorjeno drugače. Pri RAL montaži mora naročnik ustrezno pripraviti odprtine: pravokotno fino obdelati špalete (zidarsko – gladko obdelane) z nadmero 10-15 mm oziroma po navodilih proizvajalca po celotnem obodu elementa.

Zidarska dela (npr. obdelava preklade in notranjih zidov) morajo biti opravljena pred montažo; preklada in notranji zidovi morajo biti izdelani v liniji. Tlak objekta (estrih, keramika,…) mora biti izdelan v liniji oziroma vodoravno in končno obdelan.

Objekt je pripravljen za montažo, ko je možno brez dodatnih del vgraditi stavbno pohištvo v gradbene odprtine.

Naročnik je dolžan zagotoviti zavarovanje in zaščito objekta v času montaže.

Naročnik je dolžan pred montažo odstraniti vse ovire, ki bi motile tekoč potek montaže in tako omogočiti neoviran potek montaže.

Naročnik je dolžan ob montaži zagotoviti prost dovoz tovornega vozila in dostop do objekta ter brezplačno priskrbeti dovod električne energije 220 V.

Naročnik ima dolžnost, da se pred začetkom montaže seznani z načrti in potekom del, saj po vgradnji elementov (npr. napačno okno v napačni odprtini, ali napačen pomik okna od roba fasade ipd.) to ne more biti predmet reklamacije. Tako dodatno nastali stroški gredo v celoti v breme naročnika.

V kolikor v ponudbi ni izrecno navedeno, v predračunu niso zajeta dela, ki pa so lahko potrebna za uspešno in varno vgradnjo stavbnega pohištva:
  • uporaba avtodvigala,
  • uporaba dvižne ploščadi,
  • uporaba dvižne košare,
  • postavitev gradbenega odra,
  • pridobitev soglasij cestnih zapor za delo v območjih, kjer to zakonodaja omejuje (npr. mestna jedra).
  • Stroške, nastale z najetjem ali uporabo opreme ter stroške pridobitve soglasij bo podjetje TIP-TOP DESIGN d.o.o. dodatno zaračunalo naročniku, v kolikor te postavke niso bile izrecno navedene. Naročnik se s sprejetjem ponudbe zavezuje, da bo poravnal tako nastale stroške.

Podjetje si pridržuje pravico do korektur predvidenega načina montaže, če nastopijo okoliščine, ki jih ob sklenitvi posla ni bilo mogoče predvideti. Taki primeri se pojavijo predvsem pri zamenjavah oken oziroma če odprtine niso pripravljene kot je bilo dogovorjeno, ipd.

Demontaža, montaža, zaključna dela in odvoz starih elementov se obračunajo v ločenih postavkah in niso vključena v ceno elementov. Montaža oken in vrat se izvede s sidranjem elementa v predhodno pripravljeno odprtino s posebnimi turbo vijaki za beton in zatesnitvijo v skladu z izbrano vrsto montaže. Pri demontaži starih oken se stari podboji izrežejo. Za poškodbe okenskih špalet med demontažo podjetje ne odgovarja.

Pri velikih (težkih) okenskih elementih pomoč pri prenosu le-teh s strani naročnika ni potrebna niti zaželena, v kolikor pa kljub temu pride do nje nikoli ni in ne more biti predmet plačila.

Podjetje ni pooblaščeno in ne izvaja elektro napeljav in priklopov.

Izolacijski materiali, ki se uporabljajo pri vgradnji stavbnega pohištva iz strani podjetja nimajo odpornosti na vremenske vplive. Zato je nujno, da sledijo nadaljnja dela, ki ob sami izvedbi tudi prekrijejo izolacijske materiale v roku 1 tedna od dejanske vgradnje. V kolikor v tem času naročnik ne izvede nadaljnjih del (fasada, opaž, krovstvo, ipd.), je naročnik dolžan ustrezno zaščititi izolacijske materiale.

Obdelava okenskih špalet, če je le ta naročena in izrecno navedena v ponudbi, je izdelana do 1. faze. Zajema montažo mavčnih plošč ali izolacije, vgradnjo aluminijastega vogalnika po potrebi in prvo grobo kitanje. Zaključna obdelava površine (brušenje, nadaljnje kitanje, vgradnje mrežice in beljenje) ni vključena.

V primeru, da se po želji naročnika montaža posameznih artiklov v naročilu izvede kasneje, se naročniku zaračunajo dodatni transportni stroški ter stroški dvigala, pajka ali odra, v kolikor so potrebni za ustrezno izvedbo in zaključek montaže. Riziko nastanka poškodb na elementih, ki so v tem primeru skladiščeni pri naročniku, nosi naročnik sam.

Vsa dodatna dela, ki niso zajeta v potrjeni ponudbi po fini izmeri in niso navedena na delovnem nalogu, a so lahko nujna za dokončanje del (odbijanje zida, zidarska dela, letvanje, silikoniziranje, oplesk, opaženje, odranje, odvoz, zaščita profilov, odstranitev zagozd ipd.) in jih je podjetje izvedlo, gredo v breme naročnika in se zaračunajo dodatno. Za vsako nepredvideno ali dodatno delo je potrebno skleniti pisni dogovor. Za izvajanje teh del je potreben pisni pristanek kupca. V primeru dodatnih del se rok dobave lahko podaljša.

Naročnik oziroma njegov pooblaščenec mora biti prisoten na objektu ob začetku in zaključku montaže. Ob prevzemu blaga oziroma ob zaključku montaže je naročnik dolžan, skupaj z vodjo montažne ekipe, pregledati objekt in blago oziroma opravljeno delo, ugotoviti pomanjkljivosti ali napake ter podpisati zapisnik, v katerega se zapišejo vse pripombe in dogovori. V primeru neprisotnosti se smatra, da je blago prevzeto brez napak oziroma morebitnih pomanjkljivosti.

Lomi stekel, ki niso posledica prevoza ali vgradnje oken s strani podjetja in ga povzroči naročnik, tretja oseba ali je vzrok loma stekla neznan, ne morejo biti predmet reklamacije.

Naročnik s podpisom na zapisniku potrdi, da je blago dobavljeno v skladu s potrjeno ponudbo po fini izmeri in da je vgradnja kakovostno opravljena. Tako naročnik potrjuje, da je podjetje v celoti izpolnilo svoje obveznosti, ki izhajajo iz sprejete ponudbe po fini izmeri in s tem pridobi vse pravice, ki izhajajo iz tega.

V primeru, da naročnik odkloni oziroma ne izpolni obveznosti v razumnem roku, lahko podjetje odstopi od pogodbe in zahteva povračilo vse nastale škode.

GARANCIJA IN SERVIS
  • garancijski rok za brezhibno delovanje in obstojnost PVC oken in balkonskih vrat (okovje, steklo, profil, tesnila, ojačitve) v beli barvi ali v ostalih barvah znaša 120 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za brezhibno delovanje in obstojnost drsno-nagibnih elementov PSK, dvižno-drsnih elementov HST in odmično-drsnih elementov SLIDE (okovje, steklo, profil, tesnila, ojačitve) v beli barvi ali v ostalih barvah znaša 60 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za brezhibno delovanje in obstojnost PVC PREMIUM vhodnih vrat v beli barvi ali v ostalih barvah (okovje, steklo, profil, tesnila) v beli barvi ali v ostalih barvah znaša 60 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za brezhibno delovanje in obstojnost PVC BASIC vhodnih vrat in balkonskih vrat z obojestransko kljuko in ključavnico (okovje, steklo, profil, tesnila, panel) v beli barvi ali v ostalih barvah znaša 24 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za panele v PVC vhodnih vratih v beli barvi znaša 60 mesecev;
  • garancijski rok za panele v PVC vhodnih vratih v dekor barvi znaša 36 mesecev;
  • garancijski rok ALU vhodnih vrat je skladen z garancijskim listom posameznega proizvajalca;
  • garancijski rok za brezhibno delovanje senčil in komarnikov proizvajalca Roletarstvo Medle d.o.o. znaša 24 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za brezhibno delovanje notranjih žaluzij uvoznika Roletarstvo Berčan d.o.o. znaša 24 mesecev, pod pogojem upoštevanja tehničnih navodil, rednega vzdrževanja in servisiranja;
  • garancijski rok za obstojnost barve, obstojnost na UV žarke in mehansko obstojnost notranjih PVC okenskih polic in zunanjih ALU okenskih polic znaša 60 mesecev, pod pogojem rednega in pravilnega vzdrževanja;
  • garancijski rok za obstojnost materiala okenskih polic iz tehnološkega kamna proizvajalca AZUR 7 d.o.o. znaša 300 mesecev, pod pogojem rednega in pravilnega vzdrževanja;
  • garancijski rok za obstojnost materiala okenskih polic iz tehnološkega kamna proizvajalca Eder Helopal d.o.o. znaša 120 mesecev, pod pogojem rednega in pravilnega vzdrževanja;
  • garancijski rok za vsa montažna in zaključna dela znaša 24 mesecev;
  • za produkte oziroma storitve, katerih garancijski rok ni izrecno opredeljen, velja zakonsko določen garancijski rok, minimalno 1 leto oziroma garancijski rok proizvajalca naveden na garancijskem listu;
  • na termični lom stekla in žvenketanje križev ni garancije. Pri refleksnem steklu, ki ima za zaščito pred soncem kovinski nanos, se lahko ob določenih pogojih na zunanji strani pojavi korozija, kar pa ni predmet garancije;
  • v garancijo niso vključene manjše površinske nepravilnosti na izdelkih in steklu, če niso posledica mehanskih vplivov pri izdelavi (zareze, odrgnine, …) ali, če ne vplivajo na funkcionalnost izdelka ali, če niso vidne iz razdalje večje ali enake od 3 m gledano pri dnevni svetlobi iz notranje strani navzven oziroma iz razdalje večje ali enake od 5 m gledano pri dnevni svetlobi iz zunanje strani navznotraj;
  • pri PVC oknih in balkonskih vratih ter drsno-nagibnih elementih PSK, nudi podjetje brezplačne nastavitve za obdobje 2 let, pri čemer je naročnik upravičen do dveh brezplačnih nastavitev letno. Vsaka nastavitev mora biti pisno naročena po elektronski pošti;
  • pri dvižno drsnih elementih HST, PVC BASIC vhodnih vratih, PVC PREMIUM vhodnih vratih in ALU vhodnih vratih nudi podjetje brezplačne nastavitve za obdobje 2 let, pri čemer je naročnik upravičen do dveh brezplačnih nastavitev letno. Vsaka nastavitev mora biti pisno naročena po elektronski pošti;
  • nastavitve elementov (oken, vrat, drsnih sten) niso predmet reklamacije in/ali garancije;
  • Ob ponovnem naročilu barvne razlike niso in ne morejo biti predmet reklamacije;
  • Lom stekla po vgradnji ni predmet reklamacije;
  • Na žvenketanje ter poves dekorativnih križev ni garancije.

Naročnik je dolžan vzdrževati in uporabljati izdelke po navodilih proizvajalca in dobavitelja, v nasprotnem primeru ne more uveljavljati kakršnihkoli zahtevkov.
Garancija ne vključuje odprave napak, ki se pojavijo zaradi nepravilne uporabe stavbnega pohištva.

Z računom vsak naročnik prejme garancijski list. Navodila za uporabo in vzdrževanje ter izjave o skladnosti pa vsak naročnik prejme ob zaključku montaže oziroma ob prevzemu blaga. Publikacija je dostopna tudi na spletni strani podjetja: www.tiptop-okna/podpora. Vsako ravnanje z izdelkom, ki ni v skladu s temi navodili lahko privede do nepreklicne izgube garancije.

Za blago, ki ga naročnik vgradi v lastni režiji, ne more uveljavljati napak na izdelku, ki so lahko posledica nestrokovne montaže ali poškodb pri prevozu.
V kolikor podjetje ne izvaja montažo, naročnik sam prevzame odgovornost za ustrezno montažo. Vsaka nestrokovna montaža in nepooblaščeno popravilo blaga s strani naročnika ali tretje osebe v času veljavnosti garancije privede do nepreklicne izgube garancije.

Podjetje ne odgovarja za poškodbe na blagu, ki so nastale brez dejanj podjetja, za izpad dobička ali druge finančne izgube, nastale po krivdi naročnika.
Omejitev odgovornosti iz prejšnjega odstavka velja tudi za vsa druga jamstva za škode, ne glede na formalno upravičenost pritožb. V primeru omejitve odgovornosti ali jamstva podjetja, se omejitev nanaša tudi na odgovornost zaposlenih v podjetju in oseb vključenih v prodajno-zastopniško mrežo podjetja.
V primeru, da je naročniku nastala škoda iz razlogov nastalih na strani podjetja, najvišji znesek odškodnin/e ne more presegati 10 % vrednosti sklenjenega posla. Podjetje ni odgovorno za škodo, če je le ta nastala zaradi kršitve pogodbe iz lahke malomarnosti.

Podjetje si pridržuje pravico, da garancijske zahteve izpolnjuje s popravilom elementov ali z novimi elementi.

Garancijska doba začne teči z dnevom opravljene storitve, ki je naveden na računu.

Vse zahtevke, ki se nanašajo na pravice naročnika iz naslova garancije in vse reklamacijske zahtevke, mora naročnik uveljavljati pisno in sicer s priporočeno pošto na sedež podjetja ali na elektronski naslov servis@tiptop-okna.si. Reklamacijskemu zahtevku mora priložiti račun, garancijskemu zahtevku pa garancijski list in račun. Naročnik mora natančno opisati napako, poškodbo oziroma nepravilnost, ki jo uveljavlja in po potrebi priložiti njene fotografije. Hkrati mora naročnik podjetju omogočiti ogled zatrjevane napake, poškodbe oziroma nepravilnosti. O ogledu se napravi zapisnik. Če je reklamacija utemeljena, je podjetje dolžno napako odpraviti v najkrajšem možnem roku. V primeru neopravičenega obiska serviserja se zaračunajo ure dela in stroški prihoda.

Uveljavljanje reklamacijskega zahtevka oziroma garancijskega zahtevka ne zadrži obveznosti plačila celotne kupnine.

Naročnik je seznanjen s tem, da je potrebno stavbno pohištvo redno servisirati in ga po potrebi nastaviti.

Nerazumevanje ponudbe in/ali splošnih pogojev ni predmet reklamacije.

REŠEVANJE SPOROV
Podjetje in naročnik si prizadevata za sporazumno reševanje nesoglasij. V kolikor to ni mogoče, je za reševanje sporov pristojno sodišče v Ljubljani.

KONČNE DOLOČBE
Splošni pogoji poslovanja veljajo od 01.11.2020 dalje.
Splošni pogoji se razlagajo ali tolmačijo v skladu s slovenskim pravom in pravom EU.

Naročnik se strinja, da podjetje hrani in uporablja podatke naročnika v namene poslovanja v skladu z veljavno zakonodajo. Podjetje se zavezuje, da bo z vsemi podatki naročnika, ravnalo kot s poslovno skrivnostjo in jih ne bo posredovalo nepooblaščenim tretjim osebam.

Naročnik se ob naročilu zavezuje da bo podjetju posredoval točne podatke (ime, priimek, stalni naslov bivanja, datum in kraj rojstva, davčno številko in EMŠO v kolikor gre za fizično osebo, oziroma polni naziv podjetja, naslov, davčno ter matično številko v kolikor gre za pravno osebo) ter slednje po potrebi dokazal podjetju s predložitvijo osebnega dokumenta oziroma izpisa iz poslovnega registra Slovenije.

Naročnik se strinja, da podjetje ob fini izmeri, montaži in servisu opravi fotografiranje in/ali video snemanje obstoječega stanja, vgrajenih elementov, izvedenega dela in/ali morebitne reklamacije in sicer tako znotraj kot zunaj objekta.

Vsak naročnik z nakupom blaga pri podjetju soglaša s tem, da podjetje uporabi fotografije vgrajenih izdelkov kot svojo referenco kadarkoli, v neomejenem časovnem obdobju in v kakršnihkoli okoliščinah. Naročnik v tem primeru ni upravičen do nikakršnega plačila ali kakšnega drugega nadomestila.

Naročnik od podjetja ni upravičen terjati nobenih nadomestil stroškov, ki bi mu nastali zaradi njegove prisotnosti na objektu na katerem se izvajajo dela tako v primeru montaže, kot v primeru dokončanja del, odprave reklamacij in vseh ostalih primerih, ko predstavniki podjetja izvajajo dela pri naročniku.

Vsi tehnični detajli, tako kot vzorci, prospekti, katalogi, skice in podobno ostajajo intelektualna lastnina podjetja in so zakonsko zaščitena, kar se tiče njihovega razmnoževanja in uporabe.

Podjetje si pridržuje pravico do vsebinskih sprememb v prospektih, katalogih, cenikih, skicah, risbah, kalkulacijah in podobnih dokumentih, ki ne vplivajo neposredno na samo blago.

pogoji poslovanja

TIP-TOP
PE Ind. cona Trzin
Prevale 10
SI-1230 Trzin
E: info@tiptop-okna.si

nas najdete

KJE

lahko pomagamo

KAKO VAM

Povedali vam bomo, na kaj je vredno biti pozoren pri nakupu oken.
Svetovali vam bomo, kaj je najpomembnejše pri izbiri oken.
Naše izdelke bomo izbrali po vaših pričakovanjih.
Samo pokličite ali pošljite sporočilo.